2014. január 3., péntek

1. évad 3. rész~ Trimágus Kupa


A nagyterem - amit nolmáris ember ebédlőnek hívna- teljesen más volt, mint tegnap. A helyiség falain öt hatalmas selyem zászló függött - egy piros középen Griffendél címer állatával, az oroszlánnal, egy kék a Hollóhát bronzvörös sasával, egy sárga a Hugrabugot jelképező fekete borzzal és egy zöld amire Mardekár ezüst kígyóját hímezték. Az ötödik egyben a legnagyobb zászló a tanári asztal felett húzódott, amin a Roxfort címere díszelgett : egy nagy R betű az oroszlán a borz a sas és a kígyó gyűrűjében. - csodálatosan nézett ki.
- Na, mi van törpe most nem vagy olyan menő? - kettő olyan velem egyidős nagy darab srác keményedett valakivel, akit a nagy alakok miatt látni sem lehetett.
- Hagyjál, kérlek - kérlelte egy édesen csengő hang de ugyan akkor ez a hang  a félelmet és a kétségbe esést sugallt.
- Hagyd már békén. - rohantam a kisfiú meg mentésére. A két fiú talárjáért kaptam és addig cibáltam, míg rám nem szegezték tekintetüket s észre nem vettem a remegő kisfiút. Harsányan felnevettem - Komolyan? Két ilyen nagy melák ilyen kis fiúval kezd ki?! Ez még viccnek is rossz - letérdeltem a még mindig remegő kis fiú mellé és lágyan átöleltem "minden rendben lesz" suttogtam
- Crak Monstro! - Zengette egy hang, ami engem az első naptól kezdve fogva tart Draco oda lépett hozzánk és mélyen a szemembe nézett lassan felereszkedtem.
- Ismered őket? - biccentettem a két benga állat felé.
- A barátaim - felelte idegesítően nyugodt hangon
- Akkor mond meg a "barátaidnak" - rajzoltam idéző jelet az ujjammal a levegőbe - hogy  velük, egykorúkkal legyenek ennyire menők - kézen ragadtam a kis srácot és elhurcoltam az asztalunkhoz.
- Mi a neved?
- Dennis.. Dennis Ceervey.
- Nagyon örülök, Dennis én Jane vagyok - mosolyogtam rá barátságosan vissza mosolygott akkor néztem meg magamnak rendesen a fiút. kis fiús kerek arc kék szem és kusza szőke haj. le ültem az asztalunkhoz Harry és Ron közé a kis srácot az ölembe vontam.
- Te.. Te.. Harry Potter vagy? - kérdezte csodálattal a kis srác. - Collin rengeteget mesélt rólad. - A félelme semmivé vált úgy látszott igen is beszédes kis fiú.
- Khm.. - Dumbledore állt az asztal előtt s hihetetlen módon ennyitől mindenki elhallgatott. - Nos, hát kezdjük is el. Frics úr, a gondnok üzeni: ebben az évben tiltott tárgynak számít a  jajgató jojó a fogas frizbi valamint a perpetuum bumeráng is. A négyszázharminchét tételből álló lista meg tekinthető a Gondnok szobában - lopva Fredre és Georgera pillantott s szája gyanúsan felfelé görbült  - Mint minden éven most is hangsúlyozom - folytatta - hogy a birtokon található erdőbe diáknak belépni tilos. Ugyan ez vonatkozik az első és másodévesekre is Roxmorts-t illetően. Emellett szomorúan, bár de kötelességem közölni veletek , hogy az idén elmarad a házak közötti kividicsbajonkság.
- Micsoda?! - Horkant fel Harry
- Az mi? - súgtam oda Ronnak
- Olyan, mint nálatok a kosár - sziszegte. Dumbledore folytatta:
- Ennek magyarázata nem más, mint hogy októberben kezdetés veszi iskolánkban egy rendezvény, ami tanév végéig fogva tartja a tanáraitokat így sem idejük sem energiájuk nem lesz egyéb programokra. Merem állítani azonban , hogy az említett rendezvény mindenért kárpótol, majd benneteket Nagy örömömre szolgál , hogy bejelenthetem : Idén a Roxfortban..
Hatalmas mennydörgés zavarta meg az igazgató választékos beszédét. Kicsapódott az ajtó. A küszöbön egy fekete úti köpenyes fazon állt egy hosszú bottal a kezébe. Minden fej az idegen felé fordult, akit egy pillanatra csak de meg világított a villám. Meg indult az asztal felé azonban minden szempár követte a mozdulatát. A feszültséget ollóval lehetett volna vágni. Egy percre meg állt Dumbledore mellett így arca meg világítást nyert. Az arcát vágások s forradások csúfították még rá nézni is rémisztő volt, de a legrémisztőbb még is a szeme volt egyik kicsi és szürkés volt a másik.. a másik nagy és kerek volt, amit egy bőr övvel szorítottak oda. az a szeme tengerkékben játszott s amíg a kicsi bírt egy helyre koncentrálni a másik önálló életet élt mozgott jobbra balra fel és le mozgott. Kinyújtotta szabad kezét. Az igazgató kezet rázott vele. Pár szót váltottak majd az idegen leült és enni kezdett. Maga elé húzott egy szál kolbászt.
- Bemutatom iskolánk új sötét varázslatok kivédése tanárt - próbálta oltani a feszültséget Dumbledore - Mordon professzort. - Bár nem tudom, de merem feltételezni , hogy tapsolni kellett volna. De úgy látszott Mordont hidegen hagyta hogyan fogadják Be nyúlt a kabátjába s előhúzott lapos üveget s nagyot húzott belőle. Dumbledore meg köszörülte a torkát és mosolyogva végig nézett a diákokon.
- Tehát ahogy mondtam - szólt - iskolánk az elkövetkezendő hónapokban egy olyan esemény színhelye lesz, amire több mint egy évszázada került sor. Nagy örömmel hozom tudomásotokra, hogy a Roxfortban kezdetét veszi a Trimágus Tusa.
-VICCEL? - Kiabálta Fred ( de lehet , hogy George ) a feszültség egy perc alatt feloldódott. Hahotázás és zsibaj tört ki.
- Jane hallod a Trimágus tusa azt mondják az nagyon jó.. - lelkesedett be Dennis is - Harry te jelentkezel, ugye mond , hogy igen..
- Lehet róla szó.. - gondolkodott Harry
- Nem, nem viccelek - kezdte s ezzel el le is halkította a tömeget - A Beauxbatons és a Durmstang igazgató és növendékeik, ha nem tévedek nem sokára meg érkeznek. Viszont. A minisztérium azt is kérte jelentsem, be tizenhét év alatt senki nem vehet részt a játékban - Ezt olyan nagy hangzavar követte , hogy bele zengett a terem mindenki a nem tetszését fejezte ki. Hirtelen nyílt az ajtó s szőrmét viselő usankás fazonok léptek be rajta. Elöl, vágtatott egy 17 év körüli forma. Magas izmos fekete hajú srác. És csak utána gondolom az igazgató.
- Te jó ég - kurjantotta Ron - csípjetek meg. Ez ő.. Krum Harry Ez Victor Krum! - sipíkolt akár egy kislány
- Azért ki ne szállj a bugyidból - vettettem oda cinikusan- még is ki az a Victor Krum?
-A kvidicsjátékok legjobb és legfiatalabb fogója. - Ámuldozott Ron.
- Karkarov öreg barátom, hogy s mint vagy? - kezelt le az igazgatóval Dumbledore pár szót váltottak csendben, de akarva sem hallottam a hangzavarban. Igazából mondva azokban a rövidke időben nem igazán tudtam szemügyre venni az embereket nem volt sok helyes fiú az iskolában, viszont amikor végig néztem a helyes fiúkon rá jöttem ez borzalmas nagy kicseszés vagy borzasztóan helyesek vagy inkább elbújhatnának. Ahogyan lányos sem valami főnyeremények. Volt pár szép lány köztük Ginny és Hermione. egy ideig nem történt semmi mindenki beszélgetett mindenkivel a Durmstangosok is feloldódva leültek és beszélgettek a mardekárosokal. Olyan hirtelen állt be a néma csönd mintha elvágtak volna egy zsinórt. Az ajtó kivágódott és szökdécselve lépkedett be egy tömeg szőke kék ruhás lány. minden szem rájuk szegeződött főleg a fiúké Draco szeme, ami eddig végig az én hátamat égette most a kék ruhás lányokat fürkészte. düh csak fokozódott bennem mikor egy - egy lány közbe szaladt az asztalok között és végig simította a fiúk arcát. A borzasztóan látványos produkció végezetével belépett még a vadőrnél is magasabb nő
-Mademe Maxime - csókolt kezet neki Dumbledore
-Dubli'hore öhülk ogy iht letek --mosolyodott el az óriás nő.
- Na ha már minden kedves vendég itt van, hozhatják a Trimágus kupát - Az a valami amit Frics pár emberrel be hozott egy nagy serlegre hasonlított viszont éppen ,hogy földet ért a serleg kék láng tört fel belőle.
-A TRIMÁGUS TUSÁT MEGNYITOM! EREDMÉNY OKTÓBER 31. IKÉN -Kiáltotta Az igazgató és mindenki tapsban tört ki. -Felmehetnek - Most a hangja nagyon halknak tűnt a nagy hangzavarban. A tömeg felállt és elindult kifelé..
- Jane - Anne - kiabált utánam valaki meg fordultam a tengelyem körül és szembe találtam magam egy magas és jóképű sráccal
-A nevem Cedric Diggory - nyújtotta a kezét mikor oda ért. Kezet ráztam vele. - tudod.. - kezdte - Apám és Apád barátok voltak - mosolyodott bele a beszédbe - Meg kért, hogy téged meg a húgodat tanítsalak egy ideig.. - rá mosolyogtam.
- Mikor kezdjük? - kérdeztem
- Most.. Gyere.. - derült fel.
*
A napok teltek és úgy éreztem egyre kevesebb szabad időm van.. a tanítási órák mellette azok az órák amiket Cedric tartott a barátaim, és Draco.. Akkor még nem igazán voltam biztos benne , hogy szeretem, de tudtam többet érzek iránta mint barátság. Találkákat beszéltünk meg.
- Találkozunk a bagoly háznál 10 kor - súgta oda egyik bájital tanóra után. Halványan bólogattam s már alig vártam a tíz órát
Sok ilyen találkozásunk volt és mindennap egyre jobban vonzódtam hozzá.. Már egy hónap is eltelt mikor eszembe jutott még nem írtam a szüleimnek..
- Hányadika van? - kérdeztem Hermionet egy nyugalmas délután.
- október harminc...
- Nincs nálad egy pergamen? -Hermione felállt és elém rakott egy lapot hasra feküdtem majd írni kezdtem.
Anya! Apa!
Nagyon sajnálom, hogy nem írtam nektek tudjátok
Rengeteg dolgom volt.. találkoztunk Cedricel
és azóta is tanigat minket. Szerintem Sky
Szerelmes belé.. Skyról nincs sok infóm..
azon kívül, hogy együtt tanulunk nem igazán
Beszélünk. Ja, igen.. Griffendéles lettem ő meg
Hollóhátos. Mindkettőnknek sikerült beilleszkednünk.
Képzeljétek, el megrendezik a Trimágus tusát..
Azt tudom , hogy Cedric jelentkezett és remélem, ő nyer.
                               Szeretlek
                                                                            Jane-Anne
-Hermione Ginny felkísértek a bagoly házba?
- használd Hedwiget - mosolygott Harry, aki idő közben Ronnal együtt le ült közénk Hedwig mintha csak közte és a gazdája között mágikus telepátia lenne megjelent az ablakba.
Másnap mindenkin eluralkodott a pánik és az öröm kin mi.. A tanítás ugyan úgy folyt és így Cedric is ugyan úgy megtartotta az óráját.
-Mit, gondolsz?- kérdeztem megtörve a csendet
- Miről?
- Kiválasztanak?
- Remélem.. 1000 galleon nem kis pénz.
-A pénzét csinálod?
-Meg persze a Roxfort dicsőségért, de igen.. A pénzért. Mennyi az idő? Le kéne menni a vacsorára. - Így hárman elindultunk le a vacsorára. az asztaloknál szétváltunk s leültünk az inycsiklandozó étel már az asztalon volt átöleltem barátnőimet és neki láttam. A serleg már a helyén állt. Lassacskán fogytak az ételek bár mindenki izgatott volt Dumbledore felállt s szónokolni kezdett
- Most hogy a lakoma a hasatokba vándorolt ideje kiválasztani a három győztest. - csak, hogy kimondta a serleg kék tüze vörössé változott és kidobott egy égett pergament. 

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszett a rész! Látszódik hogy most jobban odafigyeltél, és így sokkal nagyobb élvezet olvasni! Draco+Jane? Nem is tudom.... Jól hangzik :D Remélem a következő részekben lesz több párbeszéd közöttük! Amúgy imádom hogy, Jane milyen kemény :P Most is, hogy oda ment a Crack-hoz és Monstro-hoz! ;) Várom a következő fejezetet!
    Benne lennél egy link-cserében?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen nem tudod ez milyen jól esik:) Igen próbáltam jobban oda figyelni mert ugye a hibáiból tanul az ember:P Nekem Draco a kedvencem ezért ha máskor is csinálok blogot annak is biztos hogy ő lesz az egyik főszereplője:3 Igen Jane-Anne az a lány aki nem fél szembe szállni akár a legjobb barátjával sem:) Persze , hogy benne lennék:) csak linkeld a blogod:D

      Törlés
  2. Szia!
    sierraelpoderdelatierra.blogspot.com
    http://pnoritortenettronokharca.blogspot.hu/
    Itt vannak a blogok ;)

    VálaszTörlés