2014. január 12., vasárnap

1. évad 4. rész ~ Győztes vagy!


-A Drumstrag bajnoka… VIKTOR KURM! –kiabálta Dumbledore – mire az idegenek hangos sikítozásban és tapsviharban tört ki. Viktor felállt és büszkesége jeleként olyan egyenes háttal lépkedett, mint egy bot. - Egy röpke pillanatra megállt így igazgatójával együtt távozott a tanári asztal mögötti ajtón.
-Bravó, Viktor – Hallottuk Karkarov csöngő de rekedt hangját mi előtt a mellékajtó becsukódott volna. A taps néhány másodperc alatt elhalt így újra minden szem a serlegre szegődött, ami most ismét pirosan virított. - egy szépen kivágott már- már csicsás pergamencafat röpült az igazgató remegő kezei  közé.
-A Beauxbatons bajnoka – hirdette ki Dumbledore – Fleur Delacour! –A lány kecsesen felállt székéről , hátra lebbentette szőke haját s elindult az asztalok között őt is nagy taps fogadta, de nem olyan nagy taps mint Krumot..
- Ez nagyon gáz –biccentett  Hermione a többi beauxbatsonos lány felé, akik sírva fakadtak. Fleur is ki libbent a hátsó ajtón saját igazgatójával így a terembe ismét beállt a síri csend. Mindenki tudta ki következik… a Roxfort bajnoka
-A serleg lángjai most még pirosabbnak tűntek az izgalomtól. A szikrák a magasba csaptak s - egy pergamen lap ismét Dumbledore kezébe csusszant
-A Roxfort bajnoka - szólt emelt hangon – Cedric Diggory! –A sikítozás és a tapsvihar olyan hangerővel tört ki talán még nálunk Liverpoolban is hallani lehetett. Cedric sugárzó mosollyal haladt előre, s amikor mellém ért megszorította a kezemet.
- Gratulálok –tátogtam meg sem próbáltam hangosan beszélni hisz minek. Ő is a mellékajtó felé vette az irányt, de a taps nem szűnt Dumbedornak várnia kellett míg újra szót kapott.
- Kitűnő! – örvendezett mikor már –már hallani lehetett a hangját. – Meg van hát a három győztesünk. Biztos vagyok benne.. – Dumbledore újra elhallgatott csak úgy, mint a teremben mindenki más.. A serleg tüze ismét pirosan csillogott egy negyedik pergament is kidobva magából. Dumbledore ösztönösen kinyújtotta a kezét. Dumbledore a pergamenre meredt mindenki más pedig rá. - Az igazgató haraggal a hangjában olvasta fel a lapot
-Harry Potter.
Harry maga elé meredve ült és köpni, nyelni nem tudott. Taps helyett csak megvető pillantásokat kapott. Úgy éreztem álmodom gondoltam ez csak egy álom, amiből hamarosan felébredek és kezdődik a tanítás. Minden szem Harry-t fürkészte
- Nem dobtam be a nevem –meredt még mindig maga elé. –Végig együtt voltunk nem dobtam be a nevem – a hangja fájdalmat sugallt
-Harry Potter! Kérlek te is fáradj körénk..
- Menj már.. –unszolta Hermione. Harry felállt és ügyesen rálépett a talárja szélére s kicsit megbotlott. Elkaptam a kezét mielőtt a földre taknyolt volna. Tekintetünk találkozott s próbáltam bátorítóan rámosolyogni. Elindult s minden szempár követte minden egyes lépését.
- Nos.. Harry tudod hova kell menned..  
 - A Többiek –fordult az asztalokhoz Dumbledore - menjenek fel a hálókörzetükbe.

- Szerinted kidobta be a nevét? - kérdeztem Hermionet miközben felfelé ballagtunk a Griffendél házba.

- Fogalmam sincs.. –vonta meg a vállát. beléptünk a házba és letelepedtünk a többiekhez. Találjátok ki mi volt a téma.. Hát persze, hogy Harry.

- Láttátok Diggory flegma fejét? –Fintorgott Dean Thomas

- Na, megállj – néztem rá. – „Diggory flegma fejét”? kíváncsi vagyok, te milyen fejet vágnál ha te lennél a győztes Nigger.. –- álltam fel és indultam volna, hogy megkeressem Dracot amikor Harry belépett

-Harry..- ugrottam a nyakába – Mi történt mit mondtak hagynak versenyezni?

- Természtesen nem. – Állt fel az iskola esze Hermione – hiszen még nincs 17 éves – biztatóan meg simította Harry vállát mikor mellénk ért..

- Azt mondták, hogy ez már megszeghetetlen.. játszanom kell. Ja.. És Jane –ráncolta a szemöldökét – Malfoy keres.. –mutatott a kijárat felé.. Rámosolyogtam és elindultam kifelé.

- Szia –szólítottam a háttal álló szőke fiút

- Szia –Lépett mellém és csókolt lehelt  az arcomra.

- Gyere, sétáljunk egyet.. –- indult el mire követtem beértem és a kezét az enyémre kulcsolta. – Hogyan dobta be Potter a nevét? Te a barátja vagy biztos elmondta.  Az a kis sárvérű segített neki? –Eldurrant az agyam..

- Mi az, hogy sárvérű? A legjobb barátnőmről beszélsz  fel tudod ezt fogni?! És ha tudni akarod nem dobta be Harry a nevét.. –elakartam indulni, de visszarántott és  az ajka  az enyémre tapadt.

-  Khm.. –köszörülte meg valaki a torkát elszakadtunk egymástól és az alakra néztünk

- Cedric! Gratulálok! –ugrottam a nyakába

- Köszönöm –ölelt vissza és szúrós szemmel pásztázta Draco-t

- Diggory. –biccentett Draco

- Malfoy – Cedric hangjában enyhe gúnyt véltem felfedezni. – Jane, hol van Harry?

- Gondolom a lakrészében –vontam meg a vállam Cedric rám mosolygott és elment.

- Hol is tartottunk –- húzott vissza magához Draco és nyelve vad táncot járt a számban.

Ez nem lett olyan hosszú mint akartam de már siettem ugyan is nem akartalak tovább várakoztatni benneteket:) UI: Bocsi h a képen Jeremy van de olyan nincs ahol Dracoval csókolózik.:D

6 megjegyzés:

  1. ki raktam a blogod, annyira meg tetszett. Bevallom, először azt hittem sablonos lesz, de kellemeset csalódtam :) Minél hamarabb hozd az új részt:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:$$ <3 Belinkeled hova raktad ki?:$

      Törlés
    2. http://litia173.blogspot.hu/ tessék :))

      Törlés
    3. :3 most hogy gépről vagyok megtudtam nézni, hogy néz ki a blog, a fejlécbe beleszerettem, te csináltad? :3

      Törlés
  2. Szia!
    Attól még hogy rövidebb volt ez a rész, szerintem nagyon jó volt! Látszódik hogy mindegyik résznél egyre jobban fejlődsz és így egyre jobbak a fejezetek! ;)
    Nem kicsit meglepődtem hogy Draco megcsókolta Jane-t! :D További sok sikert a fejezetekhez!

    VálaszTörlés